  • Data: 2009-08-23 22:53:50
    Temat: Re: co zrobic aby polskie drogie byly super bezpieczne
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    stefandora pisze:

    > Hesos, to jakaś paranoja! Ty zaczynasz już wyliczać kto ile może
    > dostać?!

    To się nazywa przewidywanie.
    Przed wprowadzeniem "nowego i genialnego" pomysłu należy się zastanowić
    co on spowoduje.

    Wiele jest "zbożnych" pomysłów, które lekkomyślnie wprowadzone w życie
    powodują skutek odwrotny od zamierzonego.

    Bo teoria super - a okaże się że ludzie jak ginęli na drogach tak giną
    nadal, do tego doszło tylko trochę rękoczynów i wypadków drogowych
    spowodowanych walczącymi ze sobą filmowcami o to kto pierwszy zgłosi się
    na policję w sytuacji kiedy dwóch sfilmowało jedno wykroczenie.

    > Dlatego tak wszystko w Polsce funkcjonuje - bo każdy kalkuluje
    > co *jemu* się opłaca bez uwzględnienia innych.

    Przez prawie 50 lat obowiązywał odwrotny system kalkulacji i jakoś się
    nie sprawdzało.