eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco z gwarancja gdy serwis nie chce naprawić ? › Re: co z gwarancja gdy serwis nie chce naprawić ?
  • Data: 2004-04-02 22:37:51
    Temat: Re: co z gwarancja gdy serwis nie chce naprawić ?
    Od: "grupy" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2c43.00001592.406d7602@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Przez 2,5 roku bylme szczęsliwym posiadaczem monitora IIYAMA VISION MASTER
    410
    > póki sie nie zepsuł.
    > Usterka polega na falowaniu ekranu gubieniu ostrości drżeniu itd... (kilka
    wad)
    > Wysłałem do serwisu IIYAMA Polska monitor który odsyłaja mi dalej z tymi
    samymi
    > usterkami (7 usterek). Wysyłam go ponownie nadal to samo wracają
    identyczny z
    > opisem sprawny za każdym razem. Bo faktycznie sprawny bo cos wyświetla ale
    jak
    > wyświetla !!!
    >
    > Monitor jest jeszcze >2 miesiace na gwarancji lecz cóż z tego skro serwis
    nie
    > chce go naprawić pisząc że jest sprawny.
    >
    > Co powiniennem w tej sytuacji zrobić aby wyegzekfować swoje prawa?
    > Czy jest jakiś sąd konsumencki ?
    > Czy jest jeszcze jakaś instytucja która mogła by mi pomóc czy mam sobie
    > odpuścić?
    >
    > PS: Pozatym pozatym firma IIYAMA robi pożadny sprzęt ale ze wględu na
    olewczy
    > stosunek polskiego serwisu nie polecam !!!
    >
    opisz dokladnie problem meilem do redakcji CRN i popros uprzejmie o
    interwencje (czasem skutkuje), nie zapomin podać danych serwisu)

    meila znajdziesz na www.crn.pl




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1