  • Data: 2006-03-12 23:50:05
    Temat: Re: co wolno, a czego nie wolno w Internecie?
    Od: "Karol 'Carlos' Cieśla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W procesie cywilnym (z powództwa cywilnego) ciężar dostarczenia dowodu
    > spoczywa na stronie, która chce z tego wywieść skutek prawny.

    No i to jest ten bol, ze sam dowodow nie jestem w stanie zdobyc.

    > Drugim rozwiązaniem jest zawiadomienie o mozliwości popełnienia
    > przestępstwa.

    Ale czy ktokolwiek to potraktuje serio? Bo ja nie chcialbym z siebie idioty
    zrobic. I czy jest to raczej szybka sprawa, czy po 100 razy bede ciagany po
    prokuraturach...

    W sumie to sam jestem sobie winien zamieszania... Jednego razu nerwy mi puscily
    i wygarnalem "sprawcy" moje zale - a on wszystkiemu zaprzeczyl (to akurat umie,
    wiele razy na brnieciu w klamstwo zostal przylapany) . Teraz sie oburza, co
    chwile slysze, ze tak tego nie zostawi, ze mozemy na policje jechac zeby to
    sprawdzic. Moim zdaniem albo doskonale wie, ze nikt tego powaznie nie traktuje,
    albo mysli, ze ja nie jestem na tyle zdeterminowany zeby doniesc.
    I sam nie wiem co w tej sytuacji mam zrobic :(

    --
    pozdro, karol