    From: "Arapaho" <a...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co to jest presco? oszusci?
    Date: Sat, 10 Feb 2007 00:54:21 +0100

    > Prosze bardzo. Jedna z wielu skarg jakie wystosowalem w imieniu
    > swoich Klientow m.in. do Rzecznika Praw Obywatelskich.
    >
    > "
    > ZAWIADOMIENIE O SPOSOBIE DZIAŁANIA
    > WINDYKATORA ..........................

    Miałeś podać przykłady łamania praw, a nie przedstawiać wzór Twojej skargi,
    która i tak trafi do segregatora i na półkę....

    Poza tym, co znaczy: niemalże wchodzi do mojego domu? Tzn. wszedł, czy nie
    wszedł? Straszy czym? Kim? Sądem, komornikiem, betonowymi skarpetkami czy
    kolegą? Co znaczy, że zachowuje się brutalnie? Ordynarnie? Mówi ostrym
    zdecydowanym, nie znoszącym sprzeciwu tonem, czy przy okazji Ciebie szarpie,
    biję po głowie...?

    Jeśli piszesz, że z takimi pismami i przykładami wygrywasz w sądzie, to
    jesteś jeden wielki ściemniacz. Albo przedstawiasz konkretne czyny/zarzuty,
    albo tak sformułowanymi pismami możesz sobie tyłek podetrzeć.....