  • Data: 2003-07-07 06:35:50
    Temat: Re: co teraz?
    Od: "Sebastian" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ależ chłopie namieszałeś... :)

    Po co tak komplikować, przecież to nic nie da. Postępowanie karne potrwa i
    nie da żadnych skutków w postaci odszkodowania.
    Przede wszystkim należy zażadać z zakładu ubezpieczeń kopii opinii, potem
    przedstawić ją innemu rzeczoznawcy i znaleźć słabe punkty. Potem ew. złożyc
    odowłanie lub od razu pozew do sądu.

    Sebastian