  • Data: 2004-10-04 23:20:40
    Temat: Re: co robic ze starymi fakturami
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Oct 2004, Arek wrote:
    [...]
    > + Faktura nie jest żadnym zbiorem danych, patrz definicja z ustawy.

    No nie jest.
    Ale same dane *były* w zbiorze - choćby w ewidencji VAT :)
    A zdaje się to "danych ze zbiorów" rozpowszechniać nie wolno ?
    Sugerujesz iż *można* zrobić tak, że pozbiera się dane osobowe
    "na karteczkach" (nie będących zbiorem), wprowadzi do zbioru
    i owe karteczki NIE będą "zawierały danych ze zbioru w rozumieniu
    ustawy" ?
    Hm...

    > + > Dane te MOGĘ mieć, ale W OKREŚLONYM CELU - tapetowanie słupów
    > + > niewątpliwie uznania sądu by NIE znalazło.
    > +
    > + Możemy się przekonać. Ja wytapetują słupy z Waszymi danymi osobowymi,
    > + a Wy mnie podacie do sądu, robimy doświadczenie?

    Nie, nie chce mi się włóczyć po sądach ;)
    Nadto ty apelujesz o *dobrowolne* podanie naszych danych, a NIE
    w celu "wpisania do f-ry" !

    pozdrowienia, Gotfryd