  • Data: 2004-10-04 21:56:29
    Temat: Re: co robic ze starymi fakturami
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-10-04 19:47, Gotfryd Smolik news rzecze:
    > A to prawda. Ale OT. Po prostu gość nie ma cierpliwości do
    > tłumaczenia i tyle.

    Myślę, że rezygnacja z grupy, nieczytanie lub po prostu nie pisanie
    skoro nie ma cierpliwości, mogłaby rozwiązać ten jego problem.

    > Mniemam że się MYLISZ.
    > Zupełnie niesłusznie zakładasz że faktury zawierają TYLKO dane
    > osobowe FIRM, w tym DG osób fizycznych.

    Nie, nic takiego nie zakładam.
    Wyraźnie mówiłem, że mogą zawierać dane osób nie prowadzących działalności
    gospodarczej, a mimo to dane na fakturze nie podlegają pod tą ustawę.
    Faktura nie jest żadnym zbiorem danych, patrz definicja z ustawy.

    > Dane te MOGĘ mieć, ale W OKREŚLONYM CELU - tapetowanie słupów
    > niewątpliwie uznania sądu by NIE znalazło.

    Możemy się przekonać. Ja wytapetują słupy z Waszymi danymi osobowymi,
    a Wy mnie podacie do sądu, robimy doświadczenie?

    > Ty to chyba ustawy o ochronie danych osobowych DAWNO nie oglądałeś :>
    [..]
    > Ale ty "błysnąłeś" pomysłem aż mnie oślepiło :] ;>

    Ano :(

    pozdrawiam
    Arek

    --