eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco mi grozi - nie napisze pracy zleconej pracy magisterskiej › Re: co mi grozi - nie napisze pracy zleconej pracy magisterskiej
  • Data: 2008-01-30 00:30:12
    Temat: Re: co mi grozi - nie napisze pracy zleconej pracy magisterskiej
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa, 30 styczeń 2008 00:16
    (autor szomiz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fnoc7g$645$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Na jednej z technicznych grup jeden gnoj podal liste tematow prac
    > magisterskich.

    czemu gnój? Ta lista jest tajna?

    > Z jednej strony dzialam w zamiarze oszukania kolesia, z drugiej dzialam w
    > szeroko rozumianym interesie spolecznym.

    W interesie społecznym jest pozyskiwanie środków na OOP (cokolwiek by to nie
    było, bo mi się kojarzy z Object-oriented programming) przy pomocy
    oszustwa?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl