  • Data: 2007-07-25 17:15:12
    Temat: Re: ciekawostka przyrodnicza :)
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Jul 2007 16:34:04 +0200, "II Artur II" <s...@m...pl>
    wrote:

    >Zgadza sie tylko ze gdzies kiedys czytalem artykul ze w zlej wierze to wtedy
    >nawet kiedy nie placi sie za grunt. Nie moge tego odnalezc wiec moje
    >argumenty sie koncza. Dlatego z mojej strony EOT.

    Tak czy siak, o zasiedzeniu zadecydować może tylko sąd. Póki wyroku nie ma,
    zmiana własciciela nie nastąpiła. Moim zdaniem 'prawowity' właściciel
    powinien w takim układzie wystapić do starostwa o wydanie nakazu rozbiórki.
    Uzurpatorka prawdopodobnie odpowie pozwem o stwierdzenie zasiedzenia i
    ogólnie zrobi się ciekawie. A może strony pójdą na jakąś ugodę?

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.