eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawociagle donosy na policje o zaklocaniu ciszy nocnej. Czy mozna cos z tym zrobic? › Re: ciagle donosy na policje o zaklocaniu ciszy nocnej. Czy mozna cosz tym zrobic?
    From: "BB" <b...@s...poznan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ciagle donosy na policje o zaklocaniu ciszy nocnej. Czy mozna cosz tym
    zrobic?
    Date: Mon, 25 Feb 2002 12:31:05 +0100

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:16575-1014597527@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl...

    > Czesc,
    >
    > to jest dokladnie to o czym pisalem.
    > Natomiast u mojego znajomego halas jest taki ze nie mozna spac spokojnie
    > od 2 lat.
    > A policja odmawia interwencji, albo interwencje sa takie, ze po minucie
    > od odjazdy,
    > muzyka o 2 , 3 w nocy jest znowu na ful.

    U mnie jest to samo. Mieszkam w nowym bloku, sasiadki na parterze (jakies
    studentki) tak daja czadu (prawie codziennie), ze jest slysze u siebie na 3
    pietrze tak glosno, ze nawet nie moge pomyslec o spaniu - szkoda gadac.
    Sasiad z 2 pietra tez swiety nie jest i tez halasuje (bylem juz u niego 2
    razy).
    Raz zadzownilem na policje o 3:40 w nocy - powiedziano mi, ze zgloszenie
    przyjmuja ale nie wiedza kiedy przyjada ... Powiedzialem, ze w takim razie
    jescze troche poczekam, bo moze do 4 sie ucisza. Po godz. 4 zadzownilem bo
    sie nie uciszyli - znowu to samo, przyjma ale nie wiedza kiedy przyjada -
    czekalem na nich do 5 i zasnalem. Podejrzewam, ze nie przyjechali, bo od
    godziny 6 cisza nocna nie obowiazuje ...

    Najepsze jest to, ze na 1, 2, 3 mieszkaja jeszcze inni (czesciowo
    zasiedlone) i nikt im nie zwrocil uwagi ...

    Baca