  • Data: 2005-08-06 17:40:05
    Temat: Re: chyba zostane zlodziejem... ;-(
    Od: "zlodziej podatkow" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czego nie rozumiesz w słowie "podejrzany"?

    > Nie "kradnie". Jest _podejrzany_ o to, że ukradł.
    >
    > "Zasada domniemania niewinności", "Niewinny zanim nie udowodni się winy"
    > - coś ci to mówi?

    > Nie jest powiedziane, że nie dostał zakazu wyjazdu z kraju.

    > Jak ktoś jest na tyle, hmmm, naiwny (delikatnie mówiąc), że korzysta z
    > takich dziwnych punktów, to wpadnie przy pierwszej 'robocie'.
    >
    > --
    > Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    > Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

    On nie ukradł, zabrał w celu krótkotrwałego uzycia ( dwukrotnie tych samych
    raczej używać się nie da ), albo kasa poszła sobie na spacer, przewietrzyć się,
    bez wiedy kasjera i on biedny nie wie gdzie jej szukać. To że mamy chore prawo
    wiemy wszyscy. Ale nawet tak chore można i należy stosować skuteczniej. I co
    gorsza czasem skuteczność jego stosowania jest porażająca. Najczęściej tam
    gdzie chodzi o ludzi którzy nie mają układów i nie potrafią się bronić a na
    adwokata nie mają pieniędzy.