  • Data: 2005-08-06 17:26:10
    Temat: Re: chyba zostane zlodziejem... ;-(
    Od: "zlodziej podatkow" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Idź na grupę o bankowości i popytaj się o tanie oferty różnych banków.
    >
    > Ja np. mam e-Konto w Lukas Bank. Przy regularnych wpływach na konto
    > jedyna opłata (nie licząc opłat za linię kredytową ;) ) to 36 złotych
    > _rocznie_ za token do dostępu przez internet.
    >
    > Bez regularnych wpływów chochodz jeszcze złotówka miesięcznie za kartę
    > VISA Electron.
    >
    > Czyli maksymalna opłata to... 4 zł miesięcznie. Straaaaaaaaaszna kasa.
    >
    > --
    > Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    > Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

    Aha, a świstak siedzi i zawija w paierki.
    Człowieku w jakim świecie żyjesz ? Już widzę emerytkę 65 lat jak zakłada sobie
    E-konto w jakimkolwiek banku. A to przecież Ci własnie ludzie szukając
    oszczędności korzystają najczęściej z takich punktów. Mnie to zwisa czy zapłacę
    5 czy 10 złotych więcej. Ale dla takiego emeryta który ma całe 600 zł raz na
    miesiąc, zaoszczędzone 10 zeta to jest chlebuś na dwa dni. I dlatego szedł do
    takiego punktu a nie do banku gdzie musiał by zapłacić za tę samą operację 3x
    tyle. Naprawdę tego nie jesteś w stanie pojąć ?