  • Data: 2005-08-04 13:43:14
    Temat: Re: chyba zostane zlodziejem... ;-(
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magda Lewandowska" <m...@r...com.pl> napisał w
    wiadomości news:dct480$pvi$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > cyt. "Ponad 200 osób poszkodowanych przez biuro pośrednictwa wpłat
    > "Bankasa"
    > Z a poręczeniem majątkowym 15 tys. zł Prokuratura Rejonowa Łódź Polesie
    > wypuściła na wolność Pawła N. podejrzanego o przywłaszczenie ponad 170
    > tys.
    > zł. Właściciel biura pośrednictwa wpłat "Bankasa" z Łodzi w czterech
    > punktach na Retkini i Karolewie przez ponad rok przyjmował od klientów
    > opłaty za ZUS, czynsze, telefony."
    >
    > Moze mnie ktoś olsnić na czym nasze popieprzone prawo polega?
> [...]
    Nasze prawo jest nie takie złe. Gorzej jest z tymi którzy stosuja owe
    prawo. Lecz to jest konsekwencja tego , że na aplikację doistają sie tylko z
    klanuów rodzinnych i koleżeńskich. Studia ukończyli bo mieli układy a wiedza
    etyka ,ludzka przyzwoitość = co to ich obchodzi.
    Mają układy , nie obawiają sie wpadek i robią co im się żywnie podoba.
    Zapewne ci sami prokmratorz y zastosowli by areszt za kradzież
    przysłowiowego worka cementu, a w twoim przkładzie zwolnili no cóż , samo
    życie.