eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochcą mi zwiększyć zakres obowiązków pracy - jakie mi przysługują prawa? › Re: chcą mi zwiększyć zakres obowiązków pracy - jakie mi przysługują prawa?
    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: chcą mi zwiększyć zakres obowiązków pracy - jakie mi przysługują
    prawa?
    Date: Wed, 25 Jun 2008 13:20:24 +0100

    news:g3ta9o$l71$1@inews.gazeta.pl...

    > Pewnie.

    > Nie zmusić. Ma prawo cię wylać.

    Na jakiej podstawie? Na takiej, ze dowalono mu wiekszy zakres obowiazkow?
    Chyba zartyjesz albo nie masz pojecia o cyzm piszesz. Sprawa wygrana na
    wstepie w sadzie pracy.
    Inaczej byl by to idealny powod do wylania ludzi z pracy - dowalic obowiazki
    a potem po miesiacu zwolnic za niewypelnianie obowiazkow!
    Moze sie zgodzic lub nie na dodatkowe obowiazki i pracodawca moze go
    najwyzej grzecznie prosic by jednak zrobil wiecej niz musi, moze negociowac,
    bo skoro bierze dodatkowo 1/8 etatu to powinien dostac dodatkowo kase za 1/8
    etatu plus ta podwyzka.

    > Wylać. powinni ci dać wypowiedzenie zmieniające, ale pewnie na to nie
    > wpadną :(

    Tak i przegrac w sadzie pracy...

    > Oczywiście. Jesteś pracownikiem a nie właścicielem urzędu. Jak się nie
    > podoba to wypad.

    Ale tez urzad nie jest jego (autora watku) wlascicielem. Jemu tez
    przysluguja prawa. Pracownik to nie "narzedzie" choc wielu kierownikow czy
    pracodawcow ma o tym mylne wyobrazenie.
    Jedyne co moga mu zrobic to pozostawic obecna sytuacjie bez zmian i dac mu
    obiecana podwyzke.
    A zwrot "jak sie nie podoba to wypad" mozesz sobie do rodzenstwa stosowac.

    > A tak prawdę mówiąc, to myślę że jakby się dobrze zorganizowali to
    > wystarczyłaby 1/2 urzędników.
    >
    > --
    > @2008 Johnson
    > "Jest coraz gorzej..."