eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobicRe: chamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobic
  • Data: 2005-02-11 21:28:31
    Temat: Re: chamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobic
    Od: "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    > From: Przemek R.
    > [mailto:przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijkochanietnij.
    gazeta.pl]
    > Posted At: Friday, February 11, 2005 6:58 PM
    >

    > jak Ci udowodnia ze wiedziales ze to bylo kradzione.

    Mnie?

    > SLuchaj, wchodze na aukcje i widze oferte (opisana
    > kilkakrotnie powyzej),
    > nic nie wskazuje na to ze to co robi ten czlowiek jest
    > nielegalne, wiec
    > jezeli nawet by bylo nielegalne to on a nie ja odpowiadam za to, co by
    > tutaj ktokolwiek napisal.

    A moze jednak tak? mailing za 15 PLN, do 15000 userow to juz jest
    podejrzana sprawa. Co najmniej tak samo jak telefon GSM, za 20PLN.

    > Nie zgodze sie z tym co Calbert i Ty napisaliscie, uwazam to w tym
    > oknkretnym przypadku za totalna bzdure.

    Ale ja, jako potencjalny odbiorca niechcianej poczty moge miec odmienne
    zdanie?
    Zapytam w ten sposob: czy bedziesz mial pretensje do osob, ktore oskarza
    Cie o spam, gdy zrealizujesz swoj mailing, a nie bedziesz umial wykazac
    sie zgoda osob, ktore go dostaly na otrzymywanie maili od Ciebie?

    A.