eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawochamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobicRe: chamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobic
  • Data: 2005-02-11 17:58:03
    Temat: Re: chamska osoba podajaca sie za prawnika, co mozna z nim zrobic
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Za paserstwo.

    jak Ci udowodnia ze wiedziales ze to bylo kradzione.
    SLuchaj, wchodze na aukcje i widze oferte (opisana kilkakrotnie powyzej),
    nic nie wskazuje na to ze to co robi ten czlowiek jest nielegalne, wiec
    jezeli nawet by bylo nielegalne to on a nie ja odpowiadam za to, co by
    tutaj ktokolwiek napisal.
    Nie zgodze sie z tym co Calbert i Ty napisaliscie, uwazam to w tym
    oknkretnym przypadku za totalna bzdure.

    P.