    From: Kamil <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: chamscy i tepi lekarze
    Date: Wed, 11 May 2011 13:08:23 +0200

    Dnia Wed, 11 May 2011 10:53:13 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

> [...]
    nowa-gdanskich-tak

    > Znowu dowodzisz własnego zidiocenia.

    twojego, mocium panie, twojego :)
    bronisz swojego środowiska jak niepodległości, a tymczasem czarnych owiec
    tam MULTUM.

    > Nie potrafisz przeczytać JEDNEGO zdania z artykułu na który się
    > powołujesz?
    > Zmówiły się TRZY KORPORACJE,

    A dalej mamy:
    "...Zdaniem Prezes UOKiK działania korporacji, do których należy blisko 60
    proc. taksówkarzy świadczących swoje usługi na terenie Gdańska.."

    Przypominam, nie macie tych swoich zrzeszeń, stowarzyszeń lekarskich, rad
    lekarskich które OFICJALNIE mają zajmować się różnymi bzdetami, ale czym
    się zajmują - tego przecież nikt i nigdzie nie publikuje.
    To odpowiedniki taksówkowych korporacji?
    Heheh - poległeś chłopie, poległeś :)

    > baranie.

    To się ładnie przedstawiłeś, ale było to zbyteczne :)

    > EOT, nie mam siły dyskutowac z idiotami.

    Pora abyś odszedł od lustra.