  • Data: 2007-08-03 08:02:04
    Temat: Re: cesarskie cięcie nielegalne?
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P pisze:

    > Powiedz to wszystkim tym, ktorzy skonczyli w najlepszym
    > razie z porazeniem mozgowym, bo np. porod byl posladkowy
    > i trwal dlugo, albo np. zacisnela sie pepowina na szyi.
    > Dalej twierdzisz, ze porod fizjologiczny jest bezwzglednie
    > najlepszy?

    Czytać umiesz ? W razie gdybyś nie umiał teżsięgnąć do mojego
    pierwszego postu w tym wątku to zacytuję sam siebie - "Prawidłowo
    przebiegający poród fizjologiczny jest cały czas uważany za lepszy dla
    dziecka niż CC". Zwracam uwagę na słowo *prawidłowo przebiegający* i
    zwracam uwagę na brak słowa *bezwzględnie*.

    Jeśli chcesz znać moje zdanie - zbyt wiele jest przypadków niewykonania
    CC w momencie, w którym jest ono niezbędne. Pewnie do tego się odnosisz
    i zgodzę się z Tobą, to jest nienormalne i należy to zmienić. Na
    szczęście coraz więcej lekarzy nie ma oporów przed wykonaniem CC, w
    obawie przed odpowiedzialnością za powikłania będące wynikiem
    kontynuacji nieprawidłowo przebiegającego porodu fizjologicznego.
    Nie jestem przeciwnikiem CC, "wręcz przeciwnie". Nie jestem natomiast
    zwolennikiem wykonywania CC bez wskazań medycznych. Wszystko na ten temat.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio