  • Data: 2007-02-11 13:52:51
    Temat: Re: bykowe
    Od: B0L0 <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    o`rety napisał(a):

    > chca wprowadzac w jakiejs gminie :)
    > ale placic maja tylko faceci (a co z kobietami?)

    swoja droga, ogladajac reportaz o tych debilizmach (wprowadzenie
    bykowego) naszlo mnie pytanie czy dalo by sie zarzadac od skarbu panstwa
    sfinansowania pozyskania małzonki?
    wiadomo, ze aby pozyskac jakakolwiek żone (a tym bardziej jakakolwiek
    dajaca sie zniesc dluzej niz 2 dni zone) to sa pewne wymierne koszty:
    samochod, dom, restauracje, praca, konto.... skoro panstwo oczekuje
    odemnie ze sie ozenie, to niech mi to zapewni a jesli nie zapewnia to
    niech placi odszkodowanie skoro pobralo podatek "za niemanie zony"
    jako alternatywe mozna jeszcze zaproponowac srodki demokratycznej
    negocjacji tworzenia dobrego prawa (...) powiedzmy fizyczna eliminacje
    zagrożeń dla porządku publicznego (lista zagrozen=lista nazwisk)

    --
    pozdrawiam
    bolo