    From: Paweł N <p...@n...mail.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: budowa garazu da dzialce wlasnosciowej
    Date: Fri, 28 Jun 2002 13:19:36 +0200

    On 28 Jun 2002 11:31:34 +0200 S...@u...gov.pl (Sławomir
    Obrzeżgiewicz) wrote:

    > Witam
    >
    > na dzialce mojej wslasnosci od 30 lat w centrum miasta - duze osiedle domkow
    > chce postawic garaz .

    ??? postawić gaz??? chyba wykonać przyłącze gazowe...

    Dostalem od burmistrza decyzje w sprawie ustalenia
    > warunkow zabudowy i zagospodarowania terenu. Wszystko jest ok. tylko w
    > decyzji jest zapis
    > uzyskac zgode na wył?czenie gruntu z produkcji rolnej !!!!!??????????????

    Można to pominąć, a człowiek który pisał decyzję widocznie była to
    sprzątaczka, która sobie w ten sposób dorabia i nie zna się na rzeczy.
    PIerwsze słyszę żeby na takiej powierzchni starać się o wyłączenie z produkcji
    rolnej. Minimala powierzchnia jak wchodzi wtym wypadku w grę to 0,5 ha.

    > dzieleczka ma 540m2 gdzie dom zajmuje na niej 90m2 .
    >
    > czy kto? wie czym to sie je i czy mozna to jakos przeskoczyc !

    przeczytać i zapomniec o tym akapicie

    > ps. albo moze ktos posiada w wersji elektronicznej dz. u. nr 10 z 95r. poz
    > 46.

    Pozdrawiam ... PaweŁ
    --
    pozdrawiam....