  • Data: 2002-07-01 07:04:23
    Temat: Re: budowa garazu da dzialce wlasnosciowej
    Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostalem od burmistrza decyzje w sprawie ustalenia
    > warunkow zabudowy i zagospodarowania terenu. Wszystko jest ok. tylko w
    > decyzji jest zapis
    > uzyskac zgode na wył?czenie gruntu z produkcji rolnej !!!!!??????????????

    Można to pominąć, a człowiek który pisał decyzję widocznie była to
    sprzątaczka, która sobie w ten sposób dorabia i nie zna się na rzeczy.
    PIerwsze słyszę żeby na takiej powierzchni starać się o wyłączenie z
    produkcji
    rolnej. Minimala powierzchnia jak wchodzi wtym wypadku w grę to 0,5 ha.

    Przykro mi to stwierdzic, ale banialuki wypisujesz ;)
    Nie ma minimalnej powierzchni do wyłączenia z p.r.

    A postępowanie jest takie:
    1. mapa zaktualizowana do celów projektowych + uproszczony wypis z rej.
    gruntów (geodeta 400-800 pln)
    2. projekt arch - bud. (zalezy od architekta)
    3. bilans terenu (ile jest terenu zabudowanego istniejącego, ile
    projektowanego = ile 'do wyłączenia' - w uproszczeniu)
    4. złożenie mapki + bilansu + wypisu z ewid + wniosku o wylaczenie z p.r. )
    do Wydziału Gosp. Rolnej i Ochr. Srodowiska UMiejskiego lub Starostwa
    Powiatowego (w zależności od miasta)
    5. Oczekiwanie (do 2 tygodni)
    6. Złozenie projektu + wylaczenie + inne dokumenty do UM w celu wydania
    'Decyzji o zatwierdzeniu proj. bud. i wydaniu pozwolenia na budowe'.

    Powodzenia
    W razie wątpliwości proszę pytać, chętnie pomogę.

    --
    ...jestem, czym jestem...
    moze kiedys stane sie...kims...

    Pooki co, jestem Pookio :)