  • Data: 2006-06-11 12:43:20
    Temat: Re: brak reklamowek
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Będę odpowiadał w takim tonie, na jaki mam ochotę.
    >
    > I co mi zrobisz?
    >
    > PS: a ze swoimi życzeniami zwróć się do dobrej wróżki.

    Chyba w odpowiedzi skieruje Cie na lekcje dobrego wychowania, bo
    najwyrazniej ktos zapomnial o tej czesci Twojej rozleglej edukacji. Dlugo
    unikalem odpowiadania na Twoje zalosne zaczepki, ale chyba kazdy na tej
    grupie musi przejsc przez ten etap. Nie wiem, czy to zle... Na pewno
    nadajesz folklorystycznych kolorkow dyskusjom ;-) A ze w Polsce chyba zadne
    srodowisko nie jest w stanie uniknac "folkloru"...

    Pozdrawiam,

    Tiger