  • Data: 2006-06-11 19:17:50
    Temat: Re: brak reklamowek
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:e6hn25$5t8$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie jestem przekonany. Gdyby było tak jak piszesz,
    > to by nie było wyrazu "samoobsługowej".

    Bo masz sobie sam ziemniaki do reklamówki zapakować (kapkisza - do woreczka
    itd). W przypadku sklepu z obsługą, towar jest pakowany przez sprzedawcę,
    więc po co sklep miałby udostępniać.

    Poza tym, w tym punkcie jest mowa o "materiałach (...) do zapakowania", a
    nie - transportowania. Każdy z zakupionych towarów zapewne został już
    zapakowany (chyba, że Tiger się uparł i np. bułki zabrał luzem ;) ) -
    najczęściej przez producenta.

    pozdrawiam

    Monika