    From: "kbb" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak odpowiedzi na pisma
    Date: Mon, 13 Jul 2009 14:52:11 +0000 (UTC)

    mecenas <m...@o...pl> napisał(a):

    > nabyłeś nieruchomość. Jeżeli odziedziczyłeś to popytaj najstarszych
    > mieszkańców tej miejscowości co i kiedy energetyka budowała.

    Może niejasno to wyraziłam. Ja musze mieć formalne potwierdzenie czegoś co
    prywatnie wiem. Tzn wiem, że linie budowano ok. roku 1990 ale musze to miec
    potwierdzone na pismie przez odpowiedni urząd (lub własciciela urządzeń)

    Na słupach
    > powinny być oznaczenia roku budowy linii lub jej przebudowy. Popatrz.
    >
    > :)

    Sprawdzę. Wątpię jednak, by sąd zaaprobował coś takiego jak zdjęcie słupa z
    namalowaną datą budowy;) Sytuacja cośkolwiek surrealistyczna. Działaka moja,
    ktoś z niej korzysta i zarabia, mnie nie udziela zadnych informacji a
    państwo w osobie Urzędu też ma mnie gdzieś. A potem się dziwią, że ludzie
    nie chodza na wybory;) Sorry za tę dygresje:)