  • Data: 2010-03-05 14:08:34
    Temat: Re: brak dowodu/paszportu dziecka w UE
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał
    > Przyznaj - nie zajrzałeś nawet do tego aktu?

    Wręcz przeciwnie, był to pierwszy akt jaki otworzyłem.

    > Teraz sam sobie poszukaj jakie to dokumenty. IMHO więcej jak 90%*
    > przekroczeń granicy to te dwa dokumenty.

    Widzę, że działasz zgodnie z zasadą autorów książek prawniczych "gdzie
    zaczyna się problem tam kończy się komentarz";)
    No właśnie problem polega na wskazaniu aktu, który obwiązuje w RP mówiącego,
    jakie dokumenty są wymagane dla Polaka, aby kraj opuścić. Przyznaj, że nie
    przychoszło Ci do głowy o jakie akty chodzi i wierzyłeś tylko na słowo w
    powtarzaną ludową opowieść: trza mieć paszport lub dowód...

    Rozwiążę tę zagadkę: Ustawa o dowodach osobistych i ewidencji ludności oraz
    Ustawa o dokumentach paszportowych.