eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak biletu › Re: brak biletu
  • Data: 2004-01-09 07:02:49
    Temat: Re: brak biletu
    Od: Paweł<w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > A gdzie jest napisane ze przewoznik musi w ogole jakiekolwiek
    slusznie
    > nalozone oplaty anulowac? Zgodnie z prawem przewozowym pasazer
    ma miec bilet
    > w momencie kontroli i nikogo nie interesuje co on ma w domu.

    Jeżeli wskażesz mi przepis o tym stanowiący więcej nie będę podważał
    Twoich słów.

    A zwrot nadpłaconej należności za przewóz - roszczenie na podstawie
    art. 471 kc, bez żadnego pospeowania reklamacyjnego czy innych
    pierdół.

    P.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1