    From: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: blokada telefonu - "usluga"
    Date: 24 Jan 2006 18:26:22 +0100

    > Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    > wiadomości news:dr5e0d$jm3$3@inews.gazeta.pl...
    >Tyle ze nie chodzilo o Orange a o Plusa (w tej
    > na
    dzieki badzio, przydalo mi sie to... juz znalazlem ;)

    > No nie wiem. Kupując telefon akceptujesz regulamin i cennik świadczenia
    > usług. A w regulaminie i cenniku jest taka opłata za blokadę telefonu.
    zgadzam sie... w umowie tez jest napisane ze nie moge zerwac umowy bez kary, co tez
    jest bzdura, bo jak oni nawalaja to mozna rozwiazac umowe. juz z Era kiedys wygralem
    i to o ladne kilka tysiecy zlotych, bo maja niedozwolone klauzule.

    a teraz sobie wyobraz ze cenniki sie zmieniaja, regulaminy rowniez.. ale to pikus, w
    takim razie, idac twoim tokiem moga dowolna usluge uruchomic, np. 100 zl miesiecznie
    na prostytutki dla prezesa czy cokolwiek innego, wydaje mi sie ze usluga to usluga,
    ja decyduje co mi sie przyda a co nie. A kwota wzieta z sufitu, prawie 20 zl brutto
    to troche za duzo w stosunku do odsetek ustawowych (ok. zlotowki bym zaplacil).
    Chyba jest to lichwiarski procent, nieprawdaz?
    a ja nie zamiezam im podarowac, bo dzieki wlasnie reklamacjom i uporze klientow
    zmienia sie na lepsze.. ale powoli bo jest nas malo...

    pozdrawiam

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Harry Potter i Książę Półkrwi
    NIEZIEMSKI KONKURS i czarodziejskie gadżety!
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.harrypotter.
    wp.pl&sid=637