eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoblokada telefonu - "usluga"Re: blokada telefonu - "usluga"
  • Data: 2006-01-24 14:53:11
    Temat: Re: blokada telefonu - "usluga"
    Od: "ezbig" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dr5e0d$jm3$3@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu Łukasz Kuźma porozsypywal nastepujace haczki:
    >> spoznilem sie ok. 1 miesiaca z rachunkiem telefonicznym, zostal mi
    >> zablokowany telefon, a na nastepnym rachunku
    > > dostalem "usluge" - blokada telefonu.
    > > (...)
    >> achas, przepraszam jezeli ten temat juz byl walkowany,
    > Byl walkowany podobny temat (nie pamietam czy tu czy na
    > pl.misc.telefonia.gsm). Tyle ze nie chodzilo o Orange a o Plusa (w tej
    > sprawie wypowiedzial sie chyba nawet rzecznik konsumentow czy UOKiK - na
    > korzysc klientow Plusa)

    No nie wiem. Kupując telefon akceptujesz regulamin i cennik świadczenia
    usług. A w regulaminie i cenniku jest taka opłata za blokadę telefonu.
    Poczekaj dłużej, to zgodnie z cennikiem i regulaminem zapłacisz za usługę
    ponownego przyłączenia do sieci 100 zł netto za każdy telefon, a jak nie to
    min. 1500 zł netto + zaległości i możesz sobie ich olać (to zdodnie
    podpisaną umową jeśli kupiłes aparat w promocji i umowa jeszcze trwa)

    --
    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1