  • Data: 2012-09-06 21:51:23
    Temat: Re: błędna informacja na opakowaniu urządzenia.
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cyklista" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:k2at1l$rdb$1@news.dialog.net.pl...

    > Tak:
    > Urządzenie to Pentagram Cerberus P6343

    http://www.pentagram.pl/produkty/sieci_i_komunikacja
    /routery/pentagram_cerberus_dsl_adsl_wi_fi_802_11n_3
    00mb_p_6343

    Pisze Annex A

    > Opis na stronie sprzedawcy był bardzo ogólny, po dokładniejsze dane
    > odsyłali na stronę producenta. A tam przeczytałem to, co przeczytałem.
    > W międzyczasie (po założeniu tego wątku) rozmawiałem ze sprzedawcą.
    > Obiecał przesłać jutro ofertę wymiany na inny model ze zwrotem i wysyłką
    > na jego koszt. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

    Fotę pudełka znalazłem na aledrogo i przynajmniej z jednej strony nie pisze
    nic o annexie i jest wlepka faktycznie że "idealny..."
    Powinien wymienić, nie ma obowiązku aby czytać net przed kupnem w markecie.
    A ta wlepa zdecydowanie wprowadza w błąd.

    Podobnie kupiłem kierownicę Manty do PC'ta.
    Pisało na pudle kierownica i pedały analogowe a okazało się że pedały są
    cyfrowe (włącz-wyłącz). Na stronie internetowej pisało już że cyfrowe.
    Oddałem w diabły z racji niezgodności z informacją (swoją drogą ostatni raz
    skusiłem się na cokolwiek Manty i nigdy nic więcej) i kupiłem porządną
    Logitecha z FF.

    --
    Irokez