  • Data: 2011-03-06 22:17:33
    Temat: Re: biegły na sprawie
    Od: "kawi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:il10l9$2ks$1@news.task.gda.pl...

    > nie wiem co to są kolepupy, ale w sumie co chcesz osiągnąć?

    Kole pupy= koło dupy. ;)
    Chcę oduczyć idiotę korzystania z czyjejś pracy za fiko tym bardziej, że nie
    chciał
    się pofatygować na miejsce kolizji aby stwierdzić stan faktyczny oznakowania
    poziomego/
    Na mapce nie było _żadnego oznakowania_ a on tiwerdził, że ta mapa oddaje
    stan
    faktyczny. Na dokładkę twierdził, że ja przed sądem kłamie, że oznakowanie
    tam jest.
    Takich biegłych trzeba eliminować z wykazu biegłych.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof Wiktor

    Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
    która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach