  • Data: 2002-06-20 07:24:48
    Temat: Re: bezwzględne prawo?
    Od: "ro__man" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczitsja, "pod wpływem" ? To tak... "Dura lex".

    Oczywiscie i to chyba niezlym bo okolo 2 promili:(, ale najzabawniejsze z
    tego wszystkiego jest to ze nigdy nie jezdzilem pod wplywem, chociaz jezdze
    od wielu lat i akurat mnie to spotkalo:( , a znam ludzi ktorzy za kierownice
    po trzezwemu nie wsiada bo sie boja i nic - to chyba pech, a swoja droga
    sady powinny chyba w takich przypadkach troche bardziej wnikac w sprawe,
    nigdy nie mialem ani jednego punktu karnego czy mandatu, a nie tylko patrzec
    na ilosc promili bo do tego to sie sprowadzilo. Ulica osiedlowa ruchu prawie
    zero tylko zakaz parkowania akurat w tym miejscu, a specjalnie dalej nie
    chcialem odjechac bo bylem po:) (oplacilo sie). W tym przypadku potraktowali
    sprawe calkowicie mechanicznie przynajmniej tak mi sie wydaje i klops.

    Pozdrowienia
    Ro__man