  • Data: 2022-01-25 15:34:49
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 25 Jan 2022 14:55:48 +0100, J.F napisał(a):

    > a) jak Biedronka "doi Polaków", to jak to sie liczy w PKB?
    > b) kolejki do lekarzy specjalistow w Portugalii jak dlugie są?
    > c) ilu lekarzy z Portugalii wyemigrowało ?

    I co ustaliłeś?

    > Tylko jeszcze kwestia jak to liczone - % wszystkich czy dorosłych.

    Dla całej populacji. Pytasz, a sam wynalazłeś stronę WHO. Przyznam, że
    bardzo pożyteczna.
    Jakby nie było liczone, dla wszystkich krajów tak samo.

    > Odlegly kraj, i jesli nie byles, to nie wiesz jak tam wyglada opieka
    > lekarska.

    Byłem, choć z argentyńskiej SZ nie korzystałem. Jeśli wygląda tak, jak cała
    reszta kraju, to nie ma czego zazdrościć.

    > A - i to kraj na poludniowej polkuli.
    > U nich teraz lato, u nas latem tez byl spokoj.

    Zeszłego lata (naszej zimy) takiego spokoju nie było. Po 1000-1200 zgonów
    tygodniowo. Służba zdrowia się im poprawiła przez rok?

    > Ciekawe - w Australii fala zachorowan i zgonow jak nigdy przedtem
    > https://covid19.who.int/region/wpro/country/au
    >
    > Oni tez nie szczepieni?

    Przez prawie dwa lata byli prawie odcięci od świata. Poluzowali trochę to
    wzrosło.
    Aha, tam jest przecież lato, to powinno się uspokoić, jak w Argentynie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl