    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Date: Fri, 21 Jan 2022 09:49:43 +0100
    <srq4v1$lbe$1@gioia.aioe.org> <61e0a187$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <d04EJ.132157$%Gk6.89215@fx10.ams1>
    <61e10800$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <4voEJ.14631$gApa.44@fx05.ams1>
    <61e26c91$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <U5KEJ.136527$%Gk6.98860@fx10.ams1>
    <61e3b3eb$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <RQ1FJ.55694$Imt7.25407@fx09.ams1>
    <61e4fb96$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <ss3acj$f55$1@gioia.aioe.org>
    <61e59a61$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <ss4812$2fk$1@gioia.aioe.org>
    <61e5ab73$0$536$65785112@news.neostrada.pl> <ss4j9n$8qa$1@gioia.aioe.org>
    <61e5dc40$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <WenFJ.18378$wMI.11441@fx03.ams1>
    <61e6494a$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <XeIFJ.17037$gApa.6832@fx05.ams1>
    <61e84d59$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <ssb2i7$qef$1@gioia.aioe.org>
    <61e99cf0$0$497$65785112@news.neostrada.pl> <ssccpr$5te$1@gioia.aioe.org>
    <61e9c800$0$532$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 20.01.2022 o 21:37, Shrek pisze:

    > To nie tak działa. Rzucasz jakiś art na 8 stron bez większego związku z
    > tematem i jak mam sobie wybrać który kawałek jest twoim argumentem?
    > Przecież ty nie jesteś głupi, więc wiesz, że nie tak się prowadzi dyskusję.

    Cały artykuł jest związany z tematem.
    Cały jest zaprzeczeniem tego, co twierdzisz.

    Przecież ty nie jesteś głupi, więc wiesz, że artykuł jest spójną
    całością, jeden fragment wynika z innego, więc odnoszenie się do
    jakiegoś fragmentu bez przeczytania i zrozumienia całości nie ma sensu.
    Ja rozumiem, że w dobie internetu szury czytają tylko clickbaitowe
    tytuły pogrubioną czcionką, a tekst składający się z więcej niż trzech
    zdań złożonych budzi u nich przerażenie, ale ty przecież nie jesteś
    szurem i tekst zrozumiałeś. "Bo skoro działa...".

    > Odpowiedź staje się łatwiejsza, gdy zdajesz sobie sprawę, że stary nie
    > działa:P

    Czyli twierdzisz, że gość się myli.
    No cóż... dorosły jestem, nie potnę się, jakoś to przeżyję.

    Pozdrawiam
    Piotr