  • Data: 2012-05-13 14:33:36
    Temat: Re: bezprawne pozbawienie wolnosci
    Od: Nostradamus <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-12 15:55, Icek pisze:

    >. Wystarczy ograniczyć renty dla pijusów, przedwczesne
    > emerytury dla hutników, PKP, 35 letnich emerytów spec służb
    > zasiadających w sejmie (patrz agent tomek). Zwolnić połowę tałatajstwa w
    > urzędach i mamy dobrobyt.

    "Agentowi" TOMASZOWI już nikt emki nie odbierze i przez kilkadziesiąt
    lat będzie miał ją wysoką. A przyszłych emerytów ( w tym grupowiczów) ma
    on w dupie. Niech mają minimum socjalne.
    Trza było się uczyć, zostać agentem i mieć wysoką i wczesną emeryturę
    (tak ja i ja, nie chwaląc się mam). To się nazywa selekcja naturalna.
    Głupole naśmiewają się z policjantów, na mundur patrzeć nie mogą a są za
    głupi aby skorzystać z ich przywileji. Ktoś zabraniał zostać żołnierzem,
    policjantem, strażnikiem granicznym, strażakiem ? Teraz melepety
    będziecie zap.... na moją emeryturę do usranej śmierci ;)