  • Data: 2007-12-08 18:42:14
    Temat: Re: bezpieczeństwo
    Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    0hsc.googlegroups.com>:

    > Rozumowanie typowo oświatowe. Byłaś pewnie na jakimś szkoleniu i
    > nasłuchałaś się bzdur od niedouczonego szkoleniowca.
    > Nawet jeżeli w aucie byłaby "niedoskonałość", jak to ujęłaś, to czemu twoim
    > zdaniem jest to dowód na świadome (sic!) działanie kierującego, na *zamiar*
    > narażenia dziecka?

    Ogolnie masz sporo racji. Bylam na szkoleniu i niezle sie nasluchalam,
    a poniewaz nie naleze do osob latwowiernych, dlatego zadaje te
    wszystkie (moze glupkowate) pytania. Chce zweryfikowac informacje,
    ktore do mnie dotarly i dowiedziec sie jak jest naprawde z tym
    wozeniem dzieci prywatnym samochodem. Wiec jezeli wiesz cos
    konkretnego na ten temat to napisz prosze. Poki co jestem asertywna i
    w takich przypadkach mowie NIE.