    From: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bezdomny z samochodem
    Date: Mon, 9 Jul 2007 15:15:13 +0200

    Dnia Fri, 6 Jul 2007 19:05:04 +0200, d852 napisał(a):

    > Ten sam problem dotyczy prawa jazdy i nowego dowodu osobistego ( jest
    > tam tylko pozycja 'miejsce zameldowania' ).

    Mnie to akurat cieszy - ostatnio czytałem w gazecie o wielogodzinnych
    kolejkach przy składaniu wniosków o nowe dowody w mieście w którym mieszkam
    (jak nie jestem na delegacji), po czym pojechałem do "swojej gminy",
    wypełniłem na miejscu wniosek i jeszcze urocze dziewczę powiedziało "to
    niech pan położy wniosek na moim biurku zanim pan pójdzie zapłacić do kasy"
    bo nie chciała marnować mojego czasu (w tym czasie inna dziewczyna już
    wracała z archiwum z moimi aktami, bo jak zobaczyła, że wypełniam wniosek
    to zapytała o nazwisko i poszła ich poszukać). Chyba będę częściej
    wymieniał dowód ;-)
    Jak wymieniałem prawko było podobnie - z rozpędu poszedłem do urzędu
    miejskiego bo słyszałem że tam wymieniają prawka. Po odczekaniu godziny
    w kolejce (akurat mało było ludzi) dowiedziałem się że jako "nietutejszy"
    mam iść do starostwa. A tam wszystko zajęło mi 5 minut.

    Pozdrawiam,
    Henry