  • Data: 2024-01-22 00:13:26
    Temat: Re: bedzie ułaskawienie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-01-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A... Myślałem że wręcz chciałeś napisać na odwrót;)
    >
    > Więc jaka tajemna siła miałby stać za ogórkiem? Mi wychodzi na to że

    Myślę, że żadna. Dlatego krótkowzroczność Millera zaskakuje.

    > jedynie pis bo miller stanowił dla nich zagrożenie że kilka punktów
    > zabraknie pisowi. Ale wbrew pozorom kaczor nie szchista 5d a dość po
    > prostu wyrafinowany populista. Takie intrygi są poza jego zasięgiem. A
    > finalnie i tak millera załatwił zandberg... wyciągnięty z kapelusza
    > przez wyborczą na kilka godzin przed ciszą...

    Nie kojarzę, aby był wyciagnięty tuz przed ciszą, ale możliwe. Zandberg
    jest zdecydowanie bardziej atrakcyjną dla wielu alternatywą i to pod
    wieloma względami, ale myślę, ze Millerowi wprowadzenie do życia
    publicznego ogórkowej też łatwo nie zostanie zapomniane.

    --
    Marcin