  • Data: 2024-01-17 17:47:27
    Temat: Re: bedzie ułaskawienie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Jan 2024 00:20:12 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Tak, tam tez o tym było. Ale dlaczego akurat Du-dę? Jakby to był ktos
    > bardziej znany to i szanse byłyby większe. A jak się spodziewali
    > porażki, to by tyle w ten proces nie inwestowali. Słowem, Duda wydaje mi
    > się jednak istotną częścią tej układanki. Przyjmując, że liczyli się z
    > wygraną, Kaczyński pewnie nie chciał na Prezydenta kogoś kto ma i własne
    > ambicje polityczne i charyzmę i jeszcze zdanie.

    Byc moze o to chodziło, zeby był na tyle słaby politycznie, aby
    prezesowi nie zagrozil. Pamiętacie poprzedniego premiera?

    Ale tez nie jest to taki calkiem "człowiek z nikąd". Za wiki:
    -2006-2007 - podsekretarz stanu w MS w rządzie Kaczynskiego,
    -2007 - kandydował do Sejmu, wtedy bez powodzenia,
    -2007-2011 - zasiada w Trybunale stanu.
    -2008-2010 - pracuje w Kancelarii Prezydenta.
    Nadzorując biuro Prawa Łaski :-)
    -2010 - kandyduje na prezydenta Krakowa. Zajął 3 miejsce.
    -2011 - kadyduje na posła ... i zostaje.
    -2014 - szef kampanii PiS do PE. I sam startował, skutecznie.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Duda

    Ja tam nie słyszałem, ale widać pozycja polityczna rosła.

    Nie to, co jakaś tam Ogórek :-)

    J.