  • Data: 2006-01-07 10:08:42
    Temat: Re: becikowe-jak to jest?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:ab7fe$43bf8b68$540a745c$2135@news.chello.pl>
    @dams <a...@S...onet.pl> pisze:

    > ja jestem w stanie prowadzić dyskusję - ale bez tego typu emocji

    Jasne :>
    A to nie Twoje słowa?
    "Dla mnie trzeba być kretynem żeby myśleć że zaczną się nagle dzieci [...]"
    Tobie wolno się emocjonować, a innym nie?

    > ... nie będe się wykłucał

    To się nie wykłÓcaj, lecz dyskutuj.

    > PS co do kasy to nie życzę Wam i sobie też :] żebyście się znaleźli
    > nagle w kiepskiej sytuacji finansowej - bo życie bywa okrutne ...
    > ponoć

    Ale co ma piernik do wiatraka?
    Gdybym znalazła się w sytuacji podbramkowej, to ostatnią rzeczą, której bym
    oczekiwała, to pomoc od państwa.
    Zresztą nie o tym mowa. "Becikowe" nie ma być dla osób, które_nagle_znalazły
    się w kryzysie.

    --
    PozdrawiaM