  • Data: 2006-01-06 10:53:32
    Temat: Re: becikowe-jak to jest?
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie kurde państwo? A to państwo to pieniądze na ta pomoc skąd bierze?

    bierze między innymi przez x lat od tego małżeństwa ....

    > I niech jej państwo tylko nie przeszkadza zarobić na te podatki, dzieci
    > i lakier do paznokci. Niech wie, ze po macierzyńskim, a nawet
    > wychowawczym ma dokąd wrócić, żeby pracować, i nikt jej nie pomacha
    > wymówieniem przed nosem, bo "dzieci chorują".

    boże "amen" - je się z tobą zgadzam w 100% - wiem o czym mówisz

    > A nie - rzucić ochłap 1000zł, niech się mnożą.

    niestety mnie nie zrozumiałaś :( chodziło mi o to że gdy matka rodzi dziecko
    najczęściej dostaje w d.... finansowo więc nawet ten głupi 1000 zeta coś
    może jej pomóc ... rozumiesz ?? Ja nie dostanę tego becikowego dzidziuś mi
    się urodził w ubiegłym roku i w zasadzie jak to mówicie będę płacił na cudze
    dzieciaki. Ale uważam że nie dba się w tym kraju o matki - dokładnie tak jak
    w wspomniałaś:

    > Niech wie, ze po macierzyńskim, a nawet
    > wychowawczym ma dokąd wrócić, żeby pracować, i nikt jej nie pomacha
    > wymówieniem przed nosem, bo "dzieci chorują".

    i samo becikowe nie wiele pomoże ale może komuś jednak odrobinę pomoże....

    pozdro
    @dams