  • Data: 2003-12-11 12:24:47
    Temat: Re: bankowy tytuł egzekucyjny
    Od: "bronek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś może mnie oświecić na jakiej podstawie można pozbawić
    > wykonalności bankowy tytuł egzekucyjny jeśli zostałby on wystawiony po
    > przedawnieniu się roszczenia?

    Może to?

    Art. 795. § 1. Na postanowienie sądu co do nadania klauzuli wykonalności
    przysługuje zażalenie.
    § 2. Termin do wniesienia zażalenia biegnie dla wierzyciela od daty wydania
    mu tytułu wykonawczego lub postanowienia odmownego, dla dłużnika - od daty
    doręczenia mu zawiadomienia o wszczęciu egzekucji.

    Bronek