  • Data: 2006-01-09 17:18:28
    Temat: Re: bankomat
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz wrote:
    > Witam,
    > Ostatnio chciałem wybrać z bankomatu 300zł, Tyle też mi zaksięgował, pobral
    > z konta 300zł, na wydruku też mam 300zł. Ale Obsługa do komory z 50zł
    > wsadzili 100zł i w sumie wypłacił mi 600zł.
    > Z mojego banku (mBank) dostałem zapytanie, że Bank do którego nalezy
    > bankomat prosi o pomoc w odzyskaniu tych pieniędzy, oraz czy się zgadzam na
    > obciążęnie tą kwotą 300zł o którą się domagają.
    >
    > Moje pytanie:
    > Jak oni mogą mi udowodnić że dostałem za dużo kasy, i co mogą mi zrobić
> [...]

    Kwestia uczciwości.
    Zastanów się, co zrobisz jak się kiedyś pracownik pomyli w drugą stronę
    i wsadzi 50 do komory zamiast 100.
    Dostaniesz 150 zł zamiast 300 zł i bank ci odpowie, że przecież nic im
    nie udowodnisz.
    Zapis bankomatu pokaże, że zostały ci wydane 3 banknoty z komory 100 zł
    i spuści cię na drzewo.