  • Data: 2006-01-09 09:12:34
    Temat: Re: bankomat
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    > Moje pytanie:
    > Jak oni mogą mi udowodnić że dostałem za dużo kasy,

    Na podstawie logów systemu, protokołów z załadowania bankomatu i zaznań innych
    wypłacających oraz obsługi technicznej bankomatu.
    Byc mozę to nie ty wypłacałes (czasami jest kamera wiec widac kto) ale czy na twoją
    kartę zgodnie z jej regulaminem mogą
    wypłacać inne osoby ?

    i co mogą mi zrobić
    > jeśli nie zgodze sie na obciążenie mojego konta tą nadwyżką.
    > Bankomat jest z Banku śłąskiego.

    PEwnie mogą się z tobą sądzić o bezpodstawe/nieuzasadnione (to sie jakos tak nazywa)
    wzobogacenie. Po prostu otrzymałes nie
    należne tobie korzyści.

    Oczywiscie oddając mozesz ponegocjować "jakies znaleźne" :) (np zwolnienie z oplat na
    jakis czas, ) ale bank nic nie musi. Ty
    tez nic nie musisz ale po co sąd.

    A tak po ludzku bądz człowiekiem, nieoddając robisz pracownikowi który sie pomylił
    dodatkowe kłopoty

    Kiedys znajmoa miała podobną sytuację że księgowa cos za dłuzo (sporo za dłużo)
    przelała przez pomyłke na konto. Znajomo to
    zwróciła ale zażądała (i pilnowała tego) by owej księgowej nie wywalać z pracy ( w
    koncu wszystko zostało oddane).
    A.