  • Data: 2003-05-20 11:28:19
    Temat: Re: bank i dziwna windykacja ...
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2003-05-19 20:03, jb napisał:

    > jakis paragraf ? punkt zaczepienia ?

    Bezprawne przetwarzanie danych osobowych.
    Poszukaj sobie w internecie - już jedną sprawę z tej ustawy w Polsce bank
    przegrał i zadośćuczynienie wyniosło właśnie w tych granicach.
    Podaję widełki bo nie pamiętam dokładnej kwoty.
    Myślę zresztą, że w Twoim wypadku kwota byłaby wyższa bo przeżyłeś dodatkowo
    stres związany z bezprawnym żądaniem od firmy windykacyjnej pieniędzy za
    spłacony dług.

    pozdrawiam
    Arek

    --