  • Data: 2005-04-20 08:39:09
    Temat: Re: bank - dane osobowe
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek wrote:

    > Nie sądze aby GUS czy US sprzedawał bankom informacje
    > że taki i taki człowiek właśnie otwiera działalność więc będzie
    > potrzebował konta, bo to było by już zbyt dużym "przegięciem"

    I tu się mylisz. Było to już kiedyś dyskutowane w prasie. Tylko ja mam
    sklerozę i nie pamiętam. Albo w Urzędach miejskich albo w GUS można
    zamówić dostarczanie informacji o wszystkich nowo otwieranych firmach.
    I banki z tego korzrystają

    > Czy Grupowicze spotkali się juz z taką sytuacją, i jak to się ma do
    > obowiązującego prawa ?

    Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna i ogólnie dostępna więc
    nie widzę przeszkód