  • Data: 2004-05-27 20:28:58
    Temat: Re: bagaz w srodkach komunikacji...
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *ape* [ a...@p...fm ] napisał(a):

    > pisalem, ze zwykle, wiec wyjatek tylko potwierdza regule :)

    wlasciwie nie znam dokladnych przepisow na temat bagazu w innych
    miastach, wiec tej reguly nie znam :)

    > oki, tylko sie z tego cieszyc

    cieszyc sie, ze polacy *czasem* potrafia naprawic swoja glupote

    > i cechy bite na przyrzadzie :-)

    a tego nie wiedzialem :) a masz jakas podstawe prawna ? :>

    > w pkp bylo tak poprzednio we wszystkich pociagach.
    > moze niezbyt dokladnie sformulowalem pytanie... chodzilo mi tu
    > raczej o komunikacje miejska. i nie interasuja mnie utarczki z
    > kontrolerami. zwykle dziele bagaz tak, aby zaden nie przekraczal
    > dozwolowych wymiarow. wszak zaden przepis mi znamy nie mowi o
    > sumie wymiarow wszystkich bagazy (za wyjatkiem miejsca w pkp).

    ja zawsze jezdze na granicy nieplacenia za bagaz :) ale jeszcze zaden
    kanar sie nigdy nie doczepil - wlasciwie jezdze legalnie

    > od wielu lat nie lapie sie na znizki, wiec ten punkt na razie
    > jeszcze odpada

    na razie :)

    > to juz jest dla mnie calkiem jasne :)

    ciesze sie, ze pomoglem :)

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13