  • Data: 2004-05-27 20:16:43
    Temat: Re: bagaz w srodkach komunikacji...
    Od: "ape" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości
    news:c95h6i$epk$1@inews.gazeta.pl...

    > niekoniecznie... np. u nas w Koszalinie obowiazuje oplata za bagaz
    > przekraczajacy wymiary 60 x 40 x 20 (tylko nie mam pojecia czy chodzi
    > tu o przekroczenie wszystkich wymiarow, czy tylko jednego), natomiast
    > w stolicy placi sie za bagaz reczny, ktorego suma dlugosci, szerokosci
    > i glebokosci wynosi powyzej 130 cm *lub* jest to bagaz ze stelazem (np
    > plecak)

    pisalem, ze zwykle, wiec wyjatek tylko potwierdza regule :)

    > ta oplata byla, ale po dwoch tygodniach zniknela

    oki, tylko sie z tego cieszyc

    > no tak... trzeba bylo miec atesty miarki :)

    i cechy bite na przyrzadzie :-)

    > nie, bo juz ten przepis nie obowiazuje, a raczej jest zmodyfikowany -
    > otoz teraz placi sie zryczaltowana oplate za kazdy bagaz, ktory nie
    > miesci sie w miejscu do tego przeznaczonym w przedziale (nad glowa)
    > albo w wagonie bezprzedzialowym (rowniez nad glowa) lub "w nogach"
    > natomiast nie jestem w stanie powiedziec czy chodzi tu o bagaz, ktory
    > sie nie miesci dlatego, ze nie ma juz miejsca bo inne bagaze
    > przeszkadzaja, czy dlatego, ze nie ma miejsca, bo np sufit za nisko,
    > lu moze spasc... heh, to juz szczegoly

    w pkp bylo tak poprzednio we wszystkich pociagach.
    moze niezbyt dokladnie sformulowalem pytanie... chodzilo mi tu raczej o
    komunikacje miejska. i nie interasuja mnie utarczki z kontrolerami. zwykle
    dziele bagaz tak, aby zaden nie przekraczal dozwolowych wymiarow. wszak
    zaden przepis mi znamy nie mowi o sumie wymiarow wszystkich bagazy (za
    wyjatkiem miejsca w pkp). problem poruszylem nie z pieniactwa.

    > jezeli masz znizke na swoj bilet, to i tak bedziesz musial sie
    > wylegitymowac :)

    od wielu lat nie lapie sie na znizki, wiec ten punkt na razie jeszcze odpada

    > proponuje pl.misc.kolej jesliś zainteresowany dalszymi szczegolami

    to juz jest dla mnie calkiem jasne :)

    pozdro
    ape