  • 1. Data: 2003-06-05 21:10:28
    Temat: Re: awaria samochodu zakupionego w komisie
    Od: "robertpl" <r...@w...pl>

    > po 45 minutach i przejechaniu 14 kilometrów (s?ownie czternastu km)
    > samochód ULEG? AWARII ! mechanik samochodwy stwierdzi?, ?e to pasek
    > rozrz?du -> koszty naprawy oszacowa? na 1000 do 4000 PLN (dok?adna
    > kwota b?dzie znana po rozebraniu silnika i ocenie uszkodze?);
    >
    > co mog? zrobi? w tej sprawie ???
    > czy mam prawo domaga? si? rekompensaty od w?a?ciciela komisu lub
    > by?ego w?a?ciciela samochodu (lub przyj?cia zwrotu samochodu ) ???
    >
    > z góry dzi?ki za pomoc, t.

    juz sprawdzilem u prawnika :-) Kodeks Cywilny art 770 i sciga sie komisanta
    oczywiscie ale teraz musisz udowodnic ze nie zostales poinformowany o
    koniecznosci wymiany paska ... jesli komisant powiedzial ze pasek byl
    wymieniany i podal przebieg albo poinformowal cie o koniecznosci wymiany
    paska to niestety ale nic nie zrobisz ... napisz czy ktos cos powiedzial na
    temat tego paska ???

    bialy mondi 1.6 sedan 95

  • 2. Data: 2003-06-05 21:12:47
    Od: "Janusz M. Kamiński" <j...@g...sniezka.org>

    robertpl wrote:

    :: co mog? zrobi? w tej sprawie ???
    :: czy mam prawo domaga? si? rekompensaty od w?a?ciciela komisu lub
    :: by?ego w?a?ciciela samochodu (lub przyj?cia zwrotu samochodu ) ???
    ::
    :: z góry dzi?ki za pomoc, t.
    :
    : juz sprawdzilem u prawnika :-) Kodeks Cywilny art 770 i sciga sie
    : komisanta oczywiscie ale teraz musisz udowodnic ze nie zostales
    : poinformowany o koniecznosci wymiany paska ...

    Został poinformowany ustnie i zaczynamy bawić się w liczbę świadków zajścia
    oraz ich wiarygodność.

    : jesli komisant
    : powiedzial ze pasek byl wymieniany i podal przebieg albo poinformowal
    : cie o koniecznosci wymiany paska to niestety ale nic nie zrobisz ...

    Jeśli nie - obawiam się, że też niewiele...
    A na piśmie, jak znam życie, niczego nie ma..

    ________________
    janusz m. kamiński mitsubishi galant v6-24 j...@g...sniezka.org
    lista videoradarów: http://www.videoradary.pl GK Śnieżka SupportTeam
    Berlin, 18:55:35 Naprzeciw Stirlitza szły trzy umalowane kobiety.
    Kurwy-pomyślał Stirlitz. - Pułkownik Isajew - pomyślały prostytutki

  • 3. Data: 2003-06-05 21:35:19
    Od: "robertpl" <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jeśli nie - obawiam się, że też niewiele...
    > A na piśmie, jak znam życie, niczego nie ma..

    wedlug KC jesli byla konieczna wymiana paska rozrzadu to komisant ma
    obowiazek poinformowac kupujacego o tym bo jest to bardzo istotne dla
    dalszej prawidlowej eksploatacji pojazdu ... ja na prawie sie nie znam
    dlatego napisalem ze byla porada prawna i teraz trzeba domagac sie
    swojego... zaczekajmy co napisze zainteresowany ... bez sadu sie pewnie nie
    obejdzie ....

    --
    bialy mondi 1.6 sedan 95

  • 4. Data: 2003-06-06 10:22:39
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    >
    > Jeśli nie - obawiam się, że też niewiele...
    > A na piśmie, jak znam życie, niczego nie ma..

    E tam pasek nie podlega gwarancji bo to material eksploatacyjny.
    czy jak zerwie sie pasek po wymianie w serwisie to zrobia ci silnik gratis
    :)watpie (no moze jakies ASO)

  • 5. Data: 2003-06-11 22:12:24
    Od: P <h...@a...com>

    On Fri, 6 Jun 2003 12:22:39 +0200, "ROBBO 2" <r...@o...pl> wrote:

    >E tam pasek nie podlega gwarancji bo to material eksploatacyjny.
    >czy jak zerwie sie pasek po wymianie w serwisie to zrobia ci silnik gratis
    >:)watpie (no moze jakies ASO)

    A po co "dodatkowa gwarancja" jak mial go stukac ze sprzedazy
    konsumenckiej i niezgodnosci towaru z umowa?