    From: "robertpl" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: awaria samochodu zakupionego w komisie
    Date: Thu, 05 Jun 2003 21:35:19 GMT

    > :: co mog? zrobi? w tej sprawie ???
    > :: czy mam prawo domaga? si? rekompensaty od w?a?ciciela komisu lub
    > :: by?ego w?a?ciciela samochodu (lub przyj?cia zwrotu samochodu ) ???
    > ::
    > :: z góry dzi?ki za pomoc, t.
    > :
    > : juz sprawdzilem u prawnika :-) Kodeks Cywilny art 770 i sciga sie
    > : komisanta oczywiscie ale teraz musisz udowodnic ze nie zostales
    > : poinformowany o koniecznosci wymiany paska ...
    >
    > Został poinformowany ustnie i zaczynamy bawić się w liczbę świadków
    zajścia
> [...]
    wedlug KC jesli byla konieczna wymiana paska rozrzadu to komisant ma
    obowiazek poinformowac kupujacego o tym bo jest to bardzo istotne dla
    dalszej prawidlowej eksploatacji pojazdu ... ja na prawie sie nie znam
    dlatego napisalem ze byla porada prawna i teraz trzeba domagac sie
    swojego... zaczekajmy co napisze zainteresowany ... bez sadu sie pewnie nie
    obejdzie ....

    --
    bialy mondi 1.6 sedan 95