eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoart. 11 ustawy o ochronie praw lokatorów - czy semiimperatywny ? › Re: art. 11 ustawy o ochronie praw lokatorów - czy semiimperatywny ?
  • Data: 2010-07-29 13:37:36
    Temat: Re: art. 11 ustawy o ochronie praw lokatorów - czy semiimperatywny ?
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "VoyteG" <V...@h...com>

    > Ja bym powiedział, że jest pewne wyjście - proponuję poszukać przepisów
    > o najmie okazjonalnym.
    > Oczywiście to na etapie wynajmowania, a nie rozwiązywania umowy.

    Jest w ustawie zapisane, ze najemca podczas podpisywania umowy o najem
    ma w akcie notarialnym wskazac lokal, do ktorego moze byc
    wyeksmitowany oraz zgode wlasciciela takiego lokalu.

    1) znajdz najemce, ktory podpisze taki akt notarialny oraz innego
    wlasciciela, ktory sie w akcie notarialnym zobowiaze do przyjecia
    lokatora

    --

    Rodzina